Hulp bij je thuis

Hulp bij je thuis of op je werk


In verband met mijn zwangerschap en aansluitend kraamverlof wordt de website op dit moment niet bijgewerkt en is het niet mogelijk om afspraken te maken voor individuele begeleiding.


Wil je graag dan ik je thuis of op je werk ter plekke kom adviseren? Dat kan natuurlijk! Ik kom je heel graag helpen. Voor mij geeft het veel voldoening als ik iemand op zijn of haar weg naar eenvoud heb kunnen helpen en met zichtbare en voelbare resultaten achter heb kunnen laten.

Kennismakings- en adviesgesprek

We maken in dit gesprek samen duidelijk waar jouw belangrijkste knelpunten liggen en hoe deze stap voor stap opgelost kunnen worden. Aan het einde van het gesprek is duidelijk waar je het beste kan beginnen en hoe je dat dan kan doen.

Het kennismakings- en adviesgesprek duurt 1 uur.

Samen aan de slag

Na het kennismakings- en adviesgesprek kun je besluiten om samen met mij aan de slag te gaan. Wil je eventuele achterstanden graag samen wegwerken? Of heb je problemen op meerdere gebieden en wil je hier stap voor stap verbetering in aanbrengen? Als je samen met mij aan de slag gaat, zorg ik ervoor dat je focus houdt, een methode gebruikt die écht werkt en je positief gestimuleerd wordt om je leven stap voor stap eenvoudiger te maken. Jij houdt altijd zelf de controle. Jij bent de enige die beslist of spullen en/of papieren blijven of gaan en of je bepaalde gewoontes wil veranderen of niet.

Aan het begin van iedere afspraak kijken we wat voor jou op die dag het grootste verschil zou kunnen maken. We stellen een haalbaar doel, waardoor je na iedere afspraak een duidelijk en concreet resultaat hebt waar je trots op kan zijn.  Je kunt per keer besluiten of je wel of niet een nieuwe afspraak wilt maken en je hoeft je vooraf niet vast te leggen op een compleet traject.

Ik neem tijdens de afspraken waarin we samen aan de slag gaan ook altijd mijn organizing kit mee. Hierin zitten allerlei handigheden die het werken eenvoudiger maken en zorgt ervoor dat alle noodzakelijke hulpmiddelen bij de hand zijn. Je kunt hierbij denken aan sorteerkratten, een labelmaker en een papierversnipperaar.

De duur van afspraken waarin we samen aan de slag gaan wordt in onderling overleg afgesproken. Meestal is dit 2 tot 3 uur per afspraak.

Kosten:

Voor particuliere klanten: 55 euro per uur (inclusief btw)
Via PGB: 45 euro per uur (geen btw)
Voor zakelijke klanten: 70 euro per uur (exclusief btw)

Deze tarieven zijn inclusief kleine organizing materialen en reiskosten binnen Zeist. Je wordt na afloop dus niet geconfronteerd met onverwachte extra kosten die nog los in rekening worden gebracht.

Je krijgt na afloop een factuur met een betalingstermijn van 14 dagen.

Nog vragen?

Als je nog vragen hebt of eerst telefonisch wil overleggen of ik je wel kan helpen dan mag je altijd vrijblijvend contact opnemen.